برگزاری مراسم جشن دانشجویان جدید الورود در پیام نور مرکز میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری مراسم جشن دانشجویان جدید الورود در پیام نور مرکز میناب
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 22 مهر 1392

برگزاری مراسم جشن دانشجویان جدید الورود در پیام نور مرکز میناب



مراسم جشن دانشجویان جدید الورود در پیام نور مرکز میناب با حضور فرماندار ، مدیر حوزه ریاست  پیام نور، ، دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب:

در این مراسم ابتدا فرماندارویژه میناب ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود و همچنین تبریک به مناسبت عید قربان گفت: دانشجویان باید علاوه بر تحصیل علم، تهذیب نفس را نیز به منظور رشد، بالندگی و شکوفایی علمی، عملی و اخلاقی خود سرلوحه کارها قرار دهند وی دانشجویان را مدیران، متخصصان و کارشناسان آینده‌ساز کشور دانست

خدادادزاده تصریح کرد: دانشجوی موفق کسی است که از تمام ابعاد و فضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد، توانمند، عالم، کارآمد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.

 در ادامه فرماندارشهرستان از حضور ریس دانشگاه  و  کارکنان دانشگاه و دانشجویان تقدیر و تشکر کرد و دانشجویان را به طی نمودن پله های ترقی و پیشرفت ترغیب نمود  وی  با اشاره به سخن امام علی (ع)فرصتها را مثل ابر در حال گذر دانست که می بایست از آنها نهایت استفاده را برد.

وی تصریح داشت: رسالت و شعاردانشگاه پیام نور را آموزش برای همه  همه جا و  همه وقت است که  این امر با وجود بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر دانشجو در دانشگاههای پیام نور محقق شده است .

.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.