امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 30 دی 1392
 
به منظور گرامیداشت دهه فجر
تشکیل 15 کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در میناب

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه میناب گفت: به منظور فراهم‌سازی زمینه هر‌ چه باشکوه‌تر برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر، 15 کمیته در میناب تشکیل شد.

خبرگزاری فارس: تشکیل 15 کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در میناب

 

 در نخستین نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در میناب با بیان این که هر سال در دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روح امید در بین مردم بیش از پیش  تقویت می‌شود، اظهار داشت: عظمت فجر و طلوع انقلاب اسلامی باید برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید بازگو شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه گرامیداشت دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر بیان اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل‌های جدید، امام راحل و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب نیز به نسل جوان بیشتر  معرفی شوند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه میناب با اشاره به ظرفیت تشکل‌های دینی و مردمی بر بهره‌گیری از این تشکل‌ها تاکید کرد و افزود: در برنامه‌های دهه فجر باید به نحو مطلوبی از توان و ظرفیت کانون‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و سایر تشکل‌های مردم نهاد استفاده شود.

وی بیان داشت: توجه به بازشناسی وجه تمایز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌ها و نهضت‌های منطقه ،جهان و تبیین رموز تداوم آن از دیگر مسایلی است که باید در دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول همچنین با تأکید بر اینکه برنامه‌های ایام‌‌الله دهه مبارک فجر باید شاد و مفرح باشند، گفت: در این مراسم‌ها باید دستاوردهای مادی و معنوی نظام و برکات انقلاب برای ملت بازگو شود.

در این نشست کمیته‌های تبلیغات، هیئت‌های مذهبی، قرآن و مساجد، بسیج و امور ایثارگران، پشتیبانی و مالی، مراسمات، نظارت و ارزیابی، ورزشی، فضاسازی شهری، دانش‌‌آموزی، اصناف، بانوان، دانشجویی، روستایی، کارگری و ارتباطات و اطلاع‌رسانی زیر نظر فرمانداری ویژه تشکیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.