زنگ انقلاب در مدارس شهرستان میناب نواخته شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان میناب نواخته شد.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان میناب نواخته شد.

همزمان با 12 بهمن آغاز دهه مبارك فجر در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روزشنبه (زمان ورود تاریخی معماركبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان میناب طنین انداز شد.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ  انقلاب در مدارس، با حضور فرماندار،امام جمعه محترم ،رئیس دادگستری،دادستان ،رئیس اموزش پرورش و مسوولان دستگاههای اجرایی، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه زینبیه  برگزار شد.

: فرماندارویزه میناب نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان كشور دانست.

خدادادزاده فرماندار ویزه میناب گفت: رهبر كبیر انقلاب اسلامی در چنین روز و ساعتی پس از 15 سال در 12 بهمن سال 57 به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد كنند كه هم اكنون به الگویی بی بدیل برای همه كشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

وی تاكید كرد: همه ما باید شكرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این كشور تلاش كنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود كه نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شكیت دشمنان استكباری و استعماری شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.