به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1392

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 6 پروژه عمرانی در میناب با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال

تعداد 6 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال صبح امروز در میناب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب ، فرماندار ویژه این شهرستان صبح امروز در آیین افتتاح فاز دوم پارک آنامیس اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مناطقی همانند شرق هرمزگان تاثیرات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه عمرانی داشته است.

عباس خدادادزاده اضافه کرد: شهرستان میناب نیز به سهم خود از این خدمات بهره خوبی در سه دهه اخیر برده است و جا دارد برای پوشش کمبودهای تاریخی در این شهرستان همه با همفکری و تلاش گام بردارند.

یادآور می‌شود طی امروز علاوه بر فاز دوم پارک آنامیس که با اعتبار داخلی شهرداری میناب و با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال  به مساحت 6 هزار متر مربع شامل فضای سبز، شهربازی و نشیمن افتتاح شد، پروژه آبرسانی شهرک فرهنگ شهر نیز مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال و با چهار کیلومتر شبکه فرعی جهت 300 انشعاب آب با فشار متوسط چهار و قابل توسعه به 600 خانوار به بهره‌برداری رسید.

ساختمان دبستان باغ ملک، طرح انتقال آب بلوار ولی‌عصر، فاز دوم پارک آنامیس، اصلاح و توسعه آب شهرک اندیشه، سالن ورزشی هلال احمر و کلانتری 11 مجموع پروژه‌های امروز افتتاح شده در میناب هستند که برای ایجاد و یا توسعه آنها، در مجموع اعتباری بالغ بر 52 میلیارد و 536 میلیون ریال صرف شده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.