بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از اداره جهادکشاورزی این شهرستان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از اداره جهادکشاورزی این شهرستان
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به صورت سرزده از اداره جهادکشاورزی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ویژه شهرستان میناب؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب صبح شنبه به همراه بخشدار مرکزی  و مسئول  خانه کشاورزشهرستان میناب و در راستای رسیدگی به امور و مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاه‌های دولتی،بصورت سرزده از جهاد کشاورزی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان انجام کارها و رسیدگی به امورات و نحوه پاسخ‌گویی مسئولان به ارباب رجوع های آن  اداره قرار گرفتند  .   

علیرضا پاکدامن در این بازدید خواستار کار پروهشی در جهاد کشاورزی  این شهرستان شدند و افزود ماباید با جذب سرمایه گذاران  به نحوه احسن بتوانیم از این ظرفیت های خدادادی و با انجام پروهش از درختان خودرو مانند کرت حداکثر استفاده کنیم .

معاون استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت: ما باید  تمام راهکار های قانونی برای رشد بخش کشاورزی شهرستان میناب  را در دستور کار قرار دهیم.

پاکدامن در ادامه بازدید اذعان کرد :با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و کمبود منابع آب در بخش کشاورزی خواستار استفاده سیستم آبیاری تحت فشار در مزارع و باغات این شهرستان شدند وافزود،موجبات اجرای شدن آن را با استفاده از تمام ظرفیت ها فراهم شود.

وی در پایان خاطر نشان کردند: مسئولیت در نظام اسلامی باید عرصه و تجلی بندگی خدا و خدمت به مردم باشد و با خدمت‌رسانی صادقانه، خالصانه و بی‌منت مسئولان و کارگزاران نظام به مردم همراه باشد.

 شایان ذکر است :فرمانداره ویژه در این روز از بخش‌های مختلف این اداره بازدید و در گفت‌وگو با کارکنان قسمت‌های مختلف از تلاش‌های آنها تشکر کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.