فرماندار ویژه :احداث پارك بانوان از اولويت هاي شهر هشتبندي

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ویژه :احداث پارك بانوان از اولويت هاي شهر هشتبندي
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393

احداث پارك بانوان از اولويت هاي شهر هشتبندي است

 
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، نشست شوراي اداري بخش توكهور در مسجد پنج تن آل عبا در روستا ريگ دراز برگزار شد.

عليرضا پاكدامن در اين نشست بخش توكهور را بعنوان  منطقه اي سرشار از استعداد نام برد و با گلايه از برخي مسئولان كه در نشست شوراي اداري به توانمندي هاي اين بخش اشاره نكردند افزود: بخش توكهور و شهر هشتبندي از مناطق مهم ميناب و استان هرمزگان محسوب مي شوند.

وي در ادامه فلسفه حضور خود در ميناب و پذيرش مسئوليت  در اين شهرستان را تنها براي خدمت به مردم ذكر كرد و گفت: همه مسئولان بايد امور را با هدف خدمت به مردم و رضاي خداوند متعال پيگيري كنند .

فرماندار ويژه ميناب در بخش ديگري از سخنان خود وبا ذكر اين مطلب كه شهر هشتبندي يك شهر نو پا است اظهار داشت : هشتبندي علي رغم اين كه شهري تازه تاسيس محسوب مي شود ولي پيشرفت هاي خوب و چشمگيري داشته است.

پاكدامن با اشاره به درخواست برخي از شهروندان  و مسئولان بخش توكهور مبني بر ارتقا اين بخش به شهرستان گفت: تحقق اين خواسته مستلزم مسير ويژه و امكانات خاص است ولي به مردم قول مي دهم كه در اين مسير با آنان همراه باشم.

رئيس شوراي اداري ميناب افزود:هرگز نسبت به پيگيري حقوق و مطالبات مردم  كوتاهي نمي كنم. معاون استاندار هرمزگان در ادامه به موضوع امنيت در بخش توكهور پرداخت و بيان كرد: احداث پارك ويژه بانوان در مركز شهر هشتبندي از اولويت هاي مورد نياز در منطقه است.

شهردار شهر هشتبندي نيز در اين نشست برق رساني به فاز سوم شهرك امام حسين (ع)  شهر هشتبندي و آرامستان اين شهر را از نياز هاي جدي ذكر كرد.

عباس همايون گفت: تخصيص اعتبار براي اجراي آسفالت فازهاي دوم و سوم شهرك امام حسين(ع) و ساير محلات از ديگر نيازهاي اساسي شهر هشتبندي است.

بخشدار بخش توكهور نيز دز ادامه كمبود آب شرب  را از مشكلات جدي مردم بخش ذكر كرد و افزود: اگر تلاشي صورت گيرد تا نمايندگي اب و فاضلاب روستايي در بخش استقرار پيدا كند بخش  عظيمي از مشكلات اهالي مرتفع مي شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين اعتمادي اظهار داشت: در برخي از روستاهاي بخش توكهور مانند كوي هجرت و كهورتاك حدود يك ماه است كه مردم از نعمت آب شرب محروم  هستند .

وي همچنين افزود: راه اندازي يك شعبه بانك در مركز شهر، تسريع در راه اندازي پست 63 ولت براي رفع نوسان برق و احداث سالن ورزشي در مراكز دهستانهاي توكهور و چراغ آباد از ديگر نيازهاي بخش توكهور است.

تامين روشنايي بلوار شهر هشتبندي، احداث ساختمان هنرستان فني، استقرار كلانتري و نمايندگي ادارات مختلف، اختصاص ماشين آلات جمع آوري زباله، بهسازي راه اصلي مركز بخش تا شهر ميناب و اجراي طرح هادي در 29 روستاي بخش از ديگر خواسته ها و مطالباتي بود كه در نشست شوراي اداري توسط اعضا شوراي شهر هشتبندي مطرح شد.

معاون استاندار هرمزگان همچنين با حضور در منزل آيت الله غلامحسين رئوفي از علماي منطقه هشتبندي با اين عالم ديدار كرد.

در اين ديدار صميمي كه بخشدار بخش توكهور و جمعي از مسئولان ، فرماندار ويژه ميناب را همراهي مي كردند، آيت الله رئوفي اظهار داشت: خداوند مسئوليت ها را به دوش افرادي مي گذارد كه صلاحيت و توفيق خدمت به مردم را دارند.

وي با بيان اينكه  خدمت به مردم از بهترين و با ارزش ترين كارهاست افزود:كسي كه در مقام يا پستي قرار مي گيرد بايد ضمن به كارگيري  تمام تلاش خود براي حل مشكلات مردم  و برخورداري از روحيه خستگي ناپذيري، ظرفيت نقد مردم را نيز داشته باشد.

رئوفي ضمن قدرداني از تلاش مسئولان بخش، از فرماندار ويژه ميناب خواست تا پيگيري هاي لازم نسبت به تجهيز زايشگاه درمانگاه  توكهور صورت گيرد.

فرماندار ويژه همچنين با حضور در جمع جوانان و نخبگان و بازديد از روستاهاي بخش توكهور مشكلات مردم را بررسي نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.