جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393

 

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان میناب نخستين جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان در سال 93 با حضور علیرضا پاکدامن معاون استاندار وفرماندارویژه و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی میناب وزينلي تختي مدير كل امور كتابخانه هاي عمومی استان و اعضای انجمن کتابخانه ها در محل کتابخانه شهیدبهشتی برگزار گردید.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب در این جلسه با اشاره به نام گذاری سال 93 با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری  تصریح کردند؛ تکلیف برهمه روشن است که چه باید کرد وتاکید کردند ؛حوزه های فرهنگی ، کتاب وکتابخانه های عمومی با ید  مورد توجه ویژه قرار گیرند ودر جهت بهبود وضعیت کتابخانه ها ی عمومی وجلب مشارکتهای مردمی  اقدامات جهادی صورت گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب با اشاره به افزایش عضویت و استقبال شهروندان از کتابخانه ها گفت : ما باید برای پیشرفت، از خودمان شروع کنیم و برای عضویت در کتابخانه ها پیش قدم باشیم.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه به زودی جلسه اصحاب  فرهنگ در شهرستان برگزار می شود افزود ؛باید خودکار را به روی کاغذ سفید به حرکت در بیاوریم و اندیشه ها و فرهنگ اصیل این شهرستان را به گوش همگان برسانیم .

پاکدامن در این جلسه  ضمن تشکر از ایجاد ایستگاه مطالعه در گذشته در میناب تاکید کرد؛ ما نتنها باید ایستگاههای گذشته  را حفظ کنیم  بلکه  باید دو ایستگاه مطالعه جدید در این شهرستان ایجاد نمائیم.

وی با توجه به فصل تابستان  و تعطیلی مدارس خواستار تشکیل کلاس های  اوقا ت  فراغت و همچنین کلاس های فوق برنامه در کتابخانه های شهرستان میناب شدند.

زینلی تختی مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در این جلسه ضمن توضیحاتی در خصوص کتابخانه های عمومی و مصوبات مجلس شورای اسلامی گفت :از آنجایی که جایگاه انجمن کتابخانه های عمومی  و مصوبات و پرداخت نیم درصد از درآمد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی نیز قانونی می باشد افزود؛ باید شهرداری ها با پرداخت  نیم در صد  یا با راهکار های  دیگر به انجمن کتابخانه ها عمومی کمک کنند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی در جلسه  افزود ؛با توجه به جمعیت میناب ،نیازبه زیرساختهای فرهنگی برای  انجام فعالیت های  فرهنگی  از مسائلی است که باید به آن توجه نمود و ادامه داد وجود کتابخانه های فعلی نیاز مردم را برآورده نمی کند وباید در مراکز بخشهای توکهور وبندزرک نیز برای ساخت کتابخانه ومراکز فرهنگی برنامه داشته باشیم .

 

 

شایان ذکر است ؛در این جلسه اعضای انجمن به گفتگو و ارائه راهکارهایی برای هرچه بهتر شدن وضعیت کتابخانه ها پرداختند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.