جلسه شورای اشتغال در شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه شورای اشتغال در شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393

 

 

 

 

 

 

 

میناب نیوز:جلسه شورای اشتغال در شهرستان میناب برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب :جلسه شورای اشتغال با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب و اعضای شورای اشتغال در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب در این جلسه  خطاب به مسئولین شهرستان گفت:کسانی که متقاضی کار هستند در واقع به دنبال درآمد هستند . وی افزود؛ چه زمانی می خواهید به فکر ایجاد اشتغال برای جوانان در این شهرستان باشید.

علیرضا پاگدامن  در ادامه ، با اشاره به توسعه خوشه های صنعتی وصنایع تبدیلی  گفت:اداره صنعت، معدن، تجارت شهرستان باید، تو سعه در این بخش را در دستور کاری خود قرار دهد.

 

وی با  بیان اینکه متاسفانه در جهت جذب سرمایه گذار و اشتغال پایدار در این شهرستان از طرف دستگاه های متولی اشتغال اقدام عملی قابل قبولی صورت نگرفته  گفت: حتی طرح  یک راهکار در این زمینه  به اینجانب  تحویل داده نشده است.

 

پاکدامن  در ادامه با اشاره به اشتغال در روستاها  و ظرفیت های این شهرستان در بخش کشاورزی ،شیلات ،و تجارت و گردشگری گفت ما چه اندازه از 40 کیلومتر ساحل این شهرستان برای رونق این بخش ها استفاده کردیم .

 

وی اذعان داشت :جوانان ما بیکار هستند و اگر شما پیش قدم نباشید چه کسی باید دراین راه قدم بردارد.

 

فرماندارویژه شهرستان  در ادامه گفت: در مدت شش ماه پیش رو  روسای ادارت میناب  باید از ظرفیت، کارشناسان ادارت شهرستان و استان در جهت شکوفایی اشتغال استفاده کنند.

 

پاکدامن با اشاره به اینکه از تمام راه ها برای  افزایش اشتغال استفاده خواهیم کرد گفت:فقط پیشنهاد ندهیم بلکه  بایدعملا به دنبال عملیاتی شدن آن برویم.

 

وی اذعان داشت: اولویت کاری برای مشاغل خانگی  در این شهرستان فرش دست بافت نیست بلکه صنایع دستی است و باید هرچه سریع تر فروشگاه صنایع دستی در این شهرستان راه اندازی شود.

 

ایشان با اشاره به موضوع اطلاع رسانی به موقع تصریح کرد: همه باید در این راستا اقداماتی عملی، در جهت جذب ،جلب و معرفی سرمایه گذاران  داخلی و خارجی و مردم  انجام دهیم .

 

وی در این جلسه  از راه اندازی شرکت  سرمایه گذاری و عمران در این شهرستان که مصوبه مجلس شورای اسلامی را نیز دارد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همه افراد جامعه با حداقل  میزان سرمایه  گذاری می توانند در این شرکت سرمایه گذاری کنند.

 

معاون استاندار هرمزگان در این جلسه با اشاره به نام گذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری  تصریح کردند؛ ما باید در این زمینه با روحیه جهادی و با  تمام توان  برای  محقق شدن این امر اقدام نمائیم و افزود کمیته اشتغال در عملی شدن این شعار نقش مهم و تاثیر گذاری دارد.

 

وی  خواستار برگزاری همایش سرمایه گذاری در این شهرستان شدندو گفت: شهرستان میناب باید در زمینه جلب و جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال مولد  به الگوی مناسبی در سطح کشور  تبدیل شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان میناب تاکید کردند: کمیته اشتغال بانوان ،روستاییان  و فارغ التحصیلان به عنوان زیر گروههایی برای کارگروه اشتغال شهرستان تشکیل شود.

 

پاکدامن در پایان ابراز امیدواری کرد؛ انشا الله با همکاری مسئولین و مردم شریف شهرستان ، میناب را برای نسل امروز و فردایی زیبا بسازیم

 

شایان ذکر است ؛در این جلسه اعضای شورای اشتغال به گفتگو و ارائه راهکارهایی برای هرچه بهتر شدن وضعیت اشتغال در شهرستان  پرداختند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.