جلسه شورای ترافیک در شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه شورای ترافیک در شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393

جلسه شورای ترافیک در شهرستان میناب  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان میناب جلسه شورای ترافیک در شهرستان میناب با حضور علیرضا پاکدامن معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان  میناب، حمیدرضا بهادر رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان هرمزگان،و اعضای شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری ویژه برگزار گردید.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در این جلسه ضمن تبریک ماه مهمانی خدا گفت: ما وظیف داریم امکانات را برای مردم فراهم کنیم و مردم نیز در حفظ و نگهداری آن همکاری داشته باشند.

علیرضا پاکدامن باشاره به آغاز سال تحصیلی در چند ماه آینده  خواستار ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های درون و برون شهری  شهرستان ویژه میناب شدند.

معاون استاندار هرمزگان در این جلسه  بااشاره به خودروهای مسافربر شخصی گفت:تعویض خودروهای شرکت های مسافربری این شهرستان باید در دستور کاراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان هرمزگان باشد.

وی اذعان داشت :افزایش قیمت نرخ کرایه برای خودرو های عمومی درون شهری و برون شهری در ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت، وی افزود با افزایش 50 درصدی نرخ کرایه در آینده نیز مخالف هستم و باید در این زمینه بازنگری صورت گیرد.

 

رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان هرمزگان،گفت: خطی کشی خیابان های مدارسی که حاشیه جاده ها قرار دارد در صورتی که در لیست اداره کل آموزش و پرورش معرفی شده باشد انجام خواهد شد.

حمیدرضا بهادر همچنین در رابطه با 200 ماشین فرسوده شرکت میناب تازان نیز اذعان داشت :پیگیری های اولیه برای این مهم، صورت گرفته و اطلاعات آن را به مرکز ارسال کرده ایم و منتظر پاسخ آن می باشیم.

وی همجنین از پرداخت تسهیلات به روستاییان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خرید خودرو تک کابین و دو کابین از طریق اداره کل کمیته امداد امام خمینی با معرفی این اداره کل خبر داد.

شایان ذکر است: در این جلسه اعضای شورای ترافیک شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.