جلسه کار گروه کشاورزی در شهر ستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه کار گروه کشاورزی در شهر ستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393

جلسه کار گروه کشاورزی در شهر ستان میناب در شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میناب: جلسه کار گروه کشاورزی در شهر ستان با حضور علیرضا پاکدامن معاون استاندار هرمزگان  و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای  این کار گروه  برگزار شد.

معاون استاندار هرمزگان در این جلسه با اشاره به سابقه پرورش اسب اصیل ایرانی  در شهرستان میناب گفت : با مطالعه  کتب و منابع تاریخی  در میابیم که این شهرستان ظرفیت پروش اسب را دار د و گفت :انشالله در آینده نزدیک این کار عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره  به اینکه یکی از الویت های این شهرستان بخش کشاورزی است گفت :  باید دید تا کنون چه اندازه از این ظرفیت برای شکوفایی این شهرستان استفاده شده است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به جذب سرمایه گذار در این بخش گفت: الان زمان بهانه گرفتن نیست و زمان کار است باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافمان به کار به بندیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و کمبود منابع آب باید از روش های نوین آبیاری اسفاده کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به جوانان در جنگ اعتماد کردند و پیروز شدیم گفت: امروز هم باید به جوانانمان اعتماد کنیم  آیا  ما جوانانمان را برای ورود مفید به این بخش آموزش داده ایم؟  و یا چه میزان  از تجربه  افراد کاردان استفاده کرده ایم ؟

وی افزود آیا چه میزان از  کار فرمایانی که در بخش صنایع تبدیلی ورود کرده اند؛ حمایت کرده ایم

پاکدامن گفت: از کسانی که متقاضی ایجاد کار خانه های صنایع تبدیلی، محصولاتی مانند انبه ، گوجه فرنگی ،خیار سبز،الئورا،گل یاسمین و غیر باشند حمایت و تحصیلات به آنها از طریق بانک کشاورزی و از دیگر  راهکار های پیش رو اعطا خواهیم کرد.

وی در این جلسه گفت توصیه بنده به شما این است که از تمام ظرفیت های قانونی برای شکوفایی بخش کشاورزی این شهرستان استفاده  کنید.

معاون استاندار هرمزگان  خاط نشان کرد: باید با ایجاد سرد خانه  های بالای صفر درجه و صنایع بسته بندی  در این شهرستان محصولاتمان  را با بهتر کیفیت  به کشور و دنیا معرفی  و عرضه نمائیم.

 

فرماندار میناب اذعان داشت: از تمام کسانی که در این شهرستان سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد کنند حمایت خواهم کرد.

 

پاکدامن گفت: بیش از 15 هزار نفر در بخش کشاورزی در این شهرستان مشغول به کارهستند که در فصل برداشت محصول این تعداد حدود دو برابر می شوند.

شایان ذکر است ؛در این جلسه اعضای کار گروه کشاورزی در شهر ستان میناب به گفتگو و ارائه راهکارهایی برای هرچه بهتر شدن وضعیت بخش کشاورزی پرداختند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.