بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از اداره صنعت ،معدن،تجارت این شهرستان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از اداره صنعت ،معدن،تجارت این شهرستان
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به صورت سرزده از اداره صنعت ،معدن،تجارت این شهرستان بازدید کردند.   

  به گزارش روابط عمومي فرمانداري ویژه شهرستان میناب؛ صبح یک شنبه معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و در راستای رسیدگی به امور و مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاه‌های دولتی،بصورت سرزده از اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان انجام کارها و رسیدگی به امور و نحوه پاسخ‌ گویی مسئولان به ارباب رجوع آن  اداره قرار گرفت. 

علیرضا پاکدامن در این بازدید خواستار ایجاد کارخانه در و پنچره سازی دوجداره پی وی سی در این شهرستان شدند و افزود زمان آن فرا رسید که  از مصرف کننده به تولید کننده  تبدیل شویم .

وی تاکید کرد؛ باید آموزش های لازم در این بخش  به کارفرمایان و کارگران داده شود. معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه گفت: با همکاری اداره صنعت ،معدن و تجارت ، شهرداری و شورای  اسلامی شهر میناب در آینده ی نزدیک  شهرک صنوف آلاینده در این شهرستان انشاالله به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره  به فعال تر شدن بازار میناب  خاطر نشان کرد:باید برنامه ریزی ها به گونه باشد که قیمت اجناس در میناب از تمام نقاط استان پایین تر باشد و افزود : بازار این شهرستان باید به نمایشگاه دائمی عرضه اجناس در استان و کشور تبدیل شود.

پاکدامن در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد، ما در بخش تجارت از تمام ظرفیت لنج های تجاری شهرستان استفاده نمی کنیم واذعان داشت : باید در این بخش کار کارشناسی  در جهت تامین  و تولید  کالای صادراتی و بازاریابی آن در کشور های حوزه دریای خلیج فارس و عمان و دیگر کشور های جهان صورت پذیرد.

فرماندارویژه میناب در پایان سخنان خود با اشاره به معادن این شهرستان بر شناسایی معادن فعال ،نیمه فعال  وغیر فعال در جهت رفع موانع پیشرفت آنها، برای شکوفای این بخش و افزایش اشتغال پایدار و رونق حمل و نقل تاکید کردند.  

شایان ذکر است :فرمانداره ویژه در این روز از بخش‌های مختلف این اداره بازدید و در گفت‌وگو با کارکنان بخش های مختلف شاغل در آن سازمان از تلاش‌های آنها تشکرکردند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.