حمایت رهبری از رییس جمهورسرمایه بزرگی برای دولت است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

حمایت رهبری از رییس جمهورسرمایه بزرگی برای دولت است
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393

 

 

 

 

 

 

فرماندار ویژه شهرستان میناب:حمایت رهبری از رییس جمهورسرمایه بزرگی برای دولت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،معاون استاندار هرمزگان ، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج سپاه میناب  با اشاره به 25 تیر ماه روز بهزیستی و تامین اجماعی این روز را به این قشر تبریک عرض کردوافزود با درپیش داشتن  ایام لیالی قدر دلهایمان را برای  هدیه گرفتن از خداوند آماده کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری اذعان داشت ؛سخنان حضرت آقا  یک دستور و فرمان است ؛و افزود :باید در تمام زمینه ها در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب اذعان داشت،دشمنان نظام در صدد هستند که نشان دهند دولت و رهبری از هم فاصله دارند ، وی با اشاره به سخنان چند روز اخیر مقام معظم رهبری و حمایت های ایشان از دولت و اعلام آمادگی  دولت برای اجرایی کردن  فرمایشات رهبری گفت :حمایت رهبری از رییس جمهورسرمایه بزرگی برای دولت است .

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور که اظهار داشته بود بار سنگین اداره کشور نیازمند حمایت رهبری است و مهم ترین دغدغه دولت را سامان بخشی به امور مردم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست،  بر لزوم همراهی، همدلی و مشارکت همه برای پاسخگویی شایسته به این دغدغه ها تأکید و از این همدلی تشکر کردند.

وی درادامه با اشاره به سخان مقام معظم رهبری افزود دشمنان بر این باورند که ما دست از انرژی هسته ای خواهیم کشید و اذعان داشت: ما لحظه ای از حق طبیعی مان کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا پاکدامن در بخش دیگرای از سخنان خود خطاب به بسیجیان گفت: ما باید کارمان را با لذت انجام دهیم و به الگویی  برای جامعه در انجام به موقع و دقیق کارها تبدیل شویم

ایشان،با اشاره به اعزام ها ی صورت گرفته زائران در سال جاری به مرقد مطهرحضرت امام خمینی (ره)و شرکت در مراسم ارتحال امام گفت :به حمد الله برای اولین بار توانستیم  زائران  شهرستان  میناب  را با قطار اعزام کنیم .

پاکدامن درادامه خاطر نشان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی باید عرصه و تجلی بندگی خدا و خدمت به مردم باشد و با خدمت‌رسانی صادقانه، خالصانه و بی‌منت مسئولان و کارگزاران نظام به مردم همراه باشد

فرماندار با اشاره به همدلی شورای تامین در دو ماه اخیر  اذعان داشت؛ بحمدالله با همراهی مردم ، دستگاهای متولی امنیت شهرستان تنها نیستند و از پشتیبانی مردمی برخوردار هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از اعضای شورای تامین  گفت: تمام دغدغه این شورا خدمت به مردم شریف  شهرستان میناب است .

شایان ذکر است :در این مراسم اززحمات احمد ذاکری فرمانده اسبق تشکرو حبیب الله سهرابی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب معرفی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.