جشن گلریزان جرائم غیر عمد در شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جشن گلریزان جرائم غیر عمد در شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشن گلریزان  جرائم غیر عمد در شهرستان میناب  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، جشن گلریزان  جرائم غیر عمد با حضور معاون استاندار  و فرماندار ویژه و رئیس دادگستری شهرستان میناب و خیرین در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

معاون استاندار هرمزگان گفت:آیا از زندان بازدید کرده اید و انسان های خانواده دار و با عزت و آبرومند که برا ثر یک تصادف ، اشتباه  یا عدم موفقیت برنامه های آنها در بند هستند مواجه شده اید .

وی در ادامه ضمن سپاس گذاری از خیرین گفت :دست کودکان  این خانواده ها در این بهار قرآن به نگاه پر مهر شما و ما است .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در این  جشن تصریح کرد :باید دست به دست هم دهیم و میناب را با اندیشه های شما بزرگان به سمت وسوی پیشرفت برسانیم .

ایشان در ادامه  خطاب به خیرین گفت: شما باید توانمند باشید تا دست بخشنده داشته باشیدو همچنین باعث  ایجاد اشتغال در جامعه شوید و افزود ، کسانی که شغل ندارند در آینده توانمند می شوندو یکی از حاضرین در  جشن های گلریزان سال های آینده خواهند شد.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد ،از تمام سرمایه گذاران در جای جای کشور و خارج  از کشوربرای پیشرفت و آبادانی میناب دعوت کنید.

وی در پایان گفت شما خیرین باید الگوی باشید برای مردم میناب ایران و جهان که به بشریت ،چه مسلمان وغیر مسلمان کمک می کنند.

منوچهر خیر خواه رئیس دادگستری شهرستان میناب در این جشن با اشاره به اینکه بعضی افراد شریف به دلایل غیر عمد و در واقع بزهکار نیستند ولی بدهکار و در زندان هستند افزود :آنها چشم اننظار شما خیرین برای باز گشت به خانه و اغوش گرم خانواده خود می باشند.

شایان ذکر است :کل زندانیان جرائم غیرعمد و محکومیت های مالی 7 نفر ، تعداد 4 نفر محکومیت مالی مانند چک و غیره به میزان 414 میلیون  ریال وسه نفر محکومیت دیه به میزان 3 میلیارد 500 میلیون ریال می باشد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.