اولین جلسه هم اندیشی جلسه شورای روابط عمومی های شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اولین جلسه هم اندیشی جلسه شورای روابط عمومی های شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393

 

 

 

 

 

اولین جلسه هم اندیشی روابط عمومی های شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،اولین جلسه هم اندیشی روابط عمومی های شهرستان میناب  به ریاست معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب در محل  فرماندار ویژه این شهرستان برگزارشد. 

معاون استاندار هرمزگان،ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام اول شیعیان در این نشست از مدیران روابط عمومی‌ها او اصحاب رسانه  های فعال که برای انتشار اخبار بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه اطلاع‌رسانی عمل می‌کنند، تشکر و توسعه جامعه را در گرو باز شدن دریچه‌های اطلاعاتی به سمت مردم عنوان کردند . 

وی تصریح کرد: برای رسیدن به رشد و توسعه واقعی شهرستان ، روابط عمومی ها باید به عنوان بازوی توانمند مدیر دستگاه اجرایی فعالیت کنند تا به هدف واقعی دست یابیم. 

پاکدامن افزود:روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا فضای صمیمی را بین یکدیگر به وجود آورند تا بتوانیم جایگاه روابط عمومی ها را ارتقاء دهیم.  

ایشان فرهنگ سازی و کمک به افزایش آگاهی مردم را از وظایف خطیر روابط عمومی هادانست و خاطرنشان کرد: ایجاد یک ارتباط خوب و موثر، می تواند فرصت ساز باشد و باعث حل بسیاری از مشکلات شود.

علرضا پاکدامن در این جلسه برنقش موثر روابط عمومی ها درایجاد تعامل بین مردم ومسوولان اجرایی تاکید کرد وافزود :روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم ومسوولان جایگاه ارزشمندی در جامعه دارند . 

وی بیان کرد :روابط عمومی ها باداشتن فن ارتباطی قوی وتخصص کافی می توانند تعامل مطلوب وسازنده ای با مردم ،کارکنان اداره ها ومدیران دستگاه ها اجرایی داشته باشند.

معاون استانداروفرماندارویژه میناب با اشاره به اینکه روابط عمومی ها به عنوان امانتدارمردم می توانند دربحث تکریم ارباب رجوع نقش موثری ایفا کنند گفت:باید جایگاه رفیع روابط عمومی ها درجامعه شناسانده شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.