دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با خانواده شهید عیسی کریمی

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با خانواده شهید عیسی کریمی
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393

 

 

 

 

 

به مناسبت هفته بهزیستی  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با خانواده شهید عیسی کریمی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،به مناسبت هفته بهزیستی و دلجویی از خانواده شهدای بهزیستی ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به همراه سرپرست اداره بهزیستی و جمعی از روسای ادارات شهرستان با خانواده شهید عیسی کریمی دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی معاون استاندار هرمزگان ، ضمن دلجویی از خانواده شهید عیسی کریمی ،رئیس اسبق بهزیستی میناب از خانواده  این شهید با اهداء هدیه و لوح یادبود تقدیر کرد.

شایان ذکر است، شهید عیسی کریمی در سال 1339در خانواده ای  متدین و مذهبی در شهرستان میناب دیده به جهان گشود. وی مدارج علمی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و پس از اخذ مدرک دیپلم به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان میناب مشغول به کار شد .

 

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جمع پرسنل اداره بهزیستی در محل فرمانداری ویژه این شهرستان

علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جمع پرسنل اداره بهزیستی این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت 25تیر ماه روز بهزیستی  وتامین اجتماعی و ماه مهمانی خدا افزود :نهایت بهره را از این ماه نزول قرآن باید برد .

وی در ادامه اظهار داشت، خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی چیزی نیست که  پنهان شود و افزود ، جامعه نیزمثل انسان  از سلامت روحی برخوردار است و با افزایش خدمات بهزیستی  ،خدمت به کل جامعه را افزایش دهیم.

معاون استاندار هرمزگان، با بیان این سخن که نفس کشیدن کارکنان بهزیستی عبادت است  تصر یح کرد ؛ نقش خدمات شما به جامعه ونجات انسان ها برای بازگشت دوباره به جامعه  بسیار مهم و  تاثیر گذار است  .

پاکدامن با اشاره به اینکه کسی نمی تواند در قبال خدمات شما به یک کودک معلول و نجات یک خانوده از فرو پاشی و غیره برای آن ارزش ریالی در نظر بگیرد.

و در ادامه اذعان  داشت :بنده اعتقاد ندارم شما حقوق می گیرید افزود ،خدمت شما برای رضایت خداوند است و در پایان پاداشی است که از سوی خداوند دریافت می کنید.

 فرماندار ویژه شهرستان میناب در این دیدار خطاب به پرنسل  اداره بهزیستی شهرستان میناب یاد آورشد : برنامه و خدماتی  باید در دستور کار باشد که  نتنها در استان و کشور بلکه در دنیا به الگو تبدیل شویم .

 وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت، ما فراموش کرده ایم که جامعه به آموزش نیاز دارد و تنها وزارت آموزش و پرورش نیست  که در این عرصه  فعالیت دارد افزود ؛ما نیز باید چگونه زندگی کردن را به مردم آموزش دهیم .

پاکدامن در ادامه تاکید کرد ماباید بر گردیم به آموزش و مردم باید الفبای درس زندگی را خوب بدانند تا کتاب زندگی را خوب بنویسند وخوب بخوانند.

وی در پایان از تمام کارکنان سازمان بهزیستی سراسر کشور به ویژه شهرستان میناب به پاس خدمات صادقانه ،خا لصانه و بی منت شان  به مردم و همکاری و همراهی با دولت تشکر و سپاس گذاری کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.