تعداد پزشکان وساعت کاردرمانگاه ولی عصر میناب افزایش یابد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تعداد پزشکان وساعت کاردرمانگاه ولی عصر میناب افزایش یابد
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب :تعداد پزشکان وساعت کاردرمانگاه ولی عصر میناب افزایش یابد

معاون استاندار هرمزگان در جمع پرسنل اداره تامین اجتماعی شهرستان تصریح کرد :خوشبختانه در سالی که از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده ،سازمان تامین اجتماعی تلاش برای اجرایی  کردن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و اقتصاد مقاومتی را وجه همت خود قرار داده است

وی در ادامه  اظهار داشت :حمایت  های اجتماعی در جهت پوشش اقشار آسیب پذیر و در معرض آسیب  برای تحقق عدالت اجتماعی در دستور کار باشد.

 

علیرضا پاکدامن در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به درآمد تامین اجتماعی افزود نقش و تاثیر تامین اجتماعی در اقتصاد بی بدلیل است تاکید کرد باید جایگاه ان در اقتصاد میناب مشخص و افزایش پیدا کند.

وی همچنین ضمن رضایتمندی از درمانگاه ولی عصر این شهرستان افزود انتظار ما بیش از این است و باید تعداد پزشکان وساعت کار آن افزایش یابد.

 

رئیس سارمان تامین اجتماعی شهرستان میناب اظهارداشت تعداد كل بيمه شدگان 55798 نفر شامل (16083 نفر بيمه شده اصلي و 39715 نفر بيمه شده تبعي) كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدي معادل 7% داشته است.

 

وی افزود تعداد مستمري بگيران بازنشسته، بازمانده و ازكارافتاده 1871 نفر كه نسبت به سال گذشته 9% رشد داشته است.

عباس آشنا  در ادامه اذعان داشت تعداد دفترچه هاي صادره و تعويضي 41415 فقره در سال گذشته  بوده است و افزود مبلغ 3.600.000.000 ريال از جرائم كارفرمايان بخشوده شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات الكترونيك و غيرحضوري با رويكرد تسهيل و تسريع در شيوه هاي ارائه خدمت به مخاطبان در سال جاري خاطر نشان کرد، ارسال ليست و پرداخت حق بيمه از طريق اينترنت صورت می گیرد     

وادامه داد با سامانه متمركز خدمات دفترچه درماني (صدور، تعويض و تمديد) ،بيمه شدگان مي توانند صرف نظر از محل پرداخت حق بيمه به اختيار و انتخاب به هريك از شعب سراسر كشور كه نزديك به محل سكونت يا اشتغال آنهاست مراجعه كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.