ضیافت افطاری ایتام با حضور پاکدامن فرماندار ویژه شهرستان میناب در روستای چراغ سوز

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ضیافت افطاری ایتام با حضور پاکدامن فرماندار ویژه شهرستان میناب در روستای چراغ سوز
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393

ضیافت افطاری ایتام با حضور پاکدامن فرماندار ویژه شهرستان میناب در روستای چراغ سوز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،مراسم ضیافت افطاری ایتام با حضور علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با همراهی معاون فرماندار ویژه ، بخشدار مرکزی و بخشدار سندرک در روستای چراغ سوز برگزارشد.

 

 

 

معاون استاندار هرمزگان  در حاشیه این آیین  در ابتدا ضمن بازدید از منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای چراغ سوز اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری ازآموزه های دین مبین اسلام برنامه های متعددی در راستای حمایت از ایتام و افراد مستمند اجرا می نماید.

 

عالی ترین مقام دولت تدبیر و امید در شهرستان میناب  گفت: اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش یکی از دغدغه های مسئولین شهرستان میناب می باشد و تاکید کرد این فرمانداری خود را موظف در برقراری عدالت در این راه می داند.

 

 

علیرضا پاکدامن در ادامه افزود اشتغال زایی و مساعدت و برنامه ریزی مناسب در جهت اشتغال مدد جویان وخانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، ادارات  جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای و بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با نظارت فرمانداری ویژه شهرستان گام های دراین راه نهاده اند .

 

 

وی ضمن بازدید  از کارهای انجام شده مددجویان تحت پوشش  بیان داشت:اموزش های فنی و حرفه ایی در مناطق محروم باید هرجه سریعتر به سرانجام برسد و با دایر کردن شاخه هایی از فنی و حرفه ایی شهرستان در این مناطق محروم ما شاهد رشد اشتغال و درآمد زایی محرومین این مناطق باشیم، و افزود فرمانداری ویژه از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی نماید.

 

پاکدامن در ادامه اظهار داشت: جذب سرمایه در این مناطق می تواند مایه رشد و شکوفایی خانواده های محروم و مددجویان تحت پوشش شود که تمام مسئولین ذیربط باید در این راه گامهای موثری را با هماهنگی بردارندو افزود در این راه اولیت با روستاهای دور افتاده و محروم شهرستان است.

 

 

وی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب(ع) روستای چراغ سوز تصریح کرد:توانمدیهای مردم و جوانان مناطق محروم باید در اولیت قرارگرفته شود و بنا بر این توانمدیها مسئولین امر نسبت به برطرف نمود ن مشکلات پیش رو گام بردارند.

 

معاون استاندار هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم روستا ادامه داد:باعث خوشحالی است که اکثریت جوانان محروم این روستا در دستگاه فرهنگی، اموزش و پرورش مشغول هستند؛ افزود این افراد توانسته اند رتبه قابل قبولی را برای این روستای محروم به جا گذارند.

 

 وی ادامه داد این خود توان بالای جوانان این روستا و دیگر روستاها را می رساند و اذعان داشت، اگر تلاش و پیگیری مسئولین در حکومت اسلامی بیشتر شود ما شاهد محرومیت زدایی در مناطق محرمی مانند روستای چراغ سوز در آینده نزدیک خواهیم شد.

 

پاکدامن درپایان با قدر دانی از  برگزار کنند گان این ضیافت  پر خیر و برکت افطاری که به نیت کمک به ایتام و محرومین و مددجویان تحت پوشش انجام گرفته بیان داشت:این شب ها ی  ماه رمضان پر خیر و برکت می باشد ؛که ما انسانها باید از این شبها نهایت استفاده را ببریم .

 

 

 

شایان ذکر است :در پایان از سوی برگزار کنندگان ضیافت افطاری ایتام جوایزی به رسم یادبود با حضور فرماندار ویژه شهرستان و دیگر مسئولین حاضربه ایتام شرکت کننده در مسابقه فرهنگی اهداء گردید.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.