دعوت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دعوت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفت و گو با روابط عمومی فرمانداره ویژه این شهرستان  ،با اشاره  به فرارسیدن روز جهانی قدس و حضور و حمایت گسترده مردم از ملت مظلوم فلسطین و غزه در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم الشان(ره) در حمایت از ملت مظلوم، آزاده و مقاوم فلسطین است.

 وی ادامه داد تا برای همیشه فریاد وحدت و همدلی جهان اسلام و خروش یکپارچه امت اسلامی علیه ظلم و بیداد در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

 پاکدامن در ادامه افزود امسال روز جهانی قدس را در شرایطی گرامی می داریم که از آسمان و زمین و دریا، مردم مظلوم و بی ‌دفاع غزه، آماج موشک‌ها، توپ ‌ها و تانک‌ های رژیم صهیونیستی قرار دارند و کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین به جرم مقاومت و دفاع از اسلام، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون کشیده می شوند و فریاد استغاثۀ آن مردم بی‌ پناه و مظلوم در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

  نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت :دفاع از ملّت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست و افزود همه کشورهای اسلامی باید دست در دست یکدیگر در مقابل صهیونسم غاصب و متجاوز بایستند.

 در پایان معاون استاندار هرمزگان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی از مردم شریف، متدین و ولایتمدار شهرستان میناب دعوت کرد همچون سنوات گذشته با حضور یکپارچه و پر شور خود در راهپیمایی قدس همگام با مردم عزیز ایران اسلامی ضمن حمایت بی‌ دریغ از مبارزات ملت مظلوم غزه و فلسطین بار دیگر وحدت و قدرت اسلامی خود را در معرض دید و نمایش جهانیان قرار داده و سکوت وقیحانه و مذبوحانه کشورهای سلطه گر بین المللی و منطقه ای را محکوم کرده و به تبعیت از ولی امر مسلمین (مدظله) بر خط مستقیم ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطین پافشاری کنند.

شایان  ذکر است راهپیمایی روزجهانی قدس در میناب ازچهارراه بلوار آل محمد (ص) به سمت سه راه بیمارستان سابق تا مصلای امام (ره)برگزار می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.