جلسه کمیته اشتغال در شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه کمیته اشتغال در شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393

جلسه  کمیته اشتغال در شهرستان میناب  برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب: جلسه  کمیته اشتغال در شهرستان میناب به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و با با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در محل فرماندای ویژه این شهرستان برگزارشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در جمع اعضای کمیته اشتغال شهرستان میناب  با بیان  اینکه اشتغال یک فراینده علمی است ؛ افزود اشتغال زمانی ایجاد می شود که رشد اقتصادی داشته باشیم .

وی در ادامه  با اشاره  به اینکه پیش نیاز رشد اقتصادی  سرمایه گذاری است؛ تصریح کرد ما باید شرایط را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

اکرمی  اظهار داشت : من و شما وظیفه  قانونی و شرعی  در ایجاد اشغال داریم  و افزود :سرمایه های اندک داخلی  باید  به سمت سرمایه گذاری هدایت و همچنین در جهت  اقدام جذب سرمایه  گذاران  خارجی گام برداریم.

وی اذعان داشت یکی از وظایف ذاتی دولتها ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاری است وگفت:دولت به عنوان امین مردم  شرایط را برای سرمایه گذاری فراهم  خواهد کرد و ما در آینده نزدیک رشد اقتصادی را تجربه خواهیم کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نام گذاری سال 1393 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  گفت:باید برای ایجاد اشتغال تمام ایرانیان بسیج شوند تا رشد اقتصادی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت ما اگر شرایط زیستی مناسب برای هموطنان فراهم نمایم هیچ کس به سوی خلاف نخواهد رفت  و افزود در قبال مردم این شهرستان مسئولیت داریم و با توجه به پتانسیل های  این شهرستان ایجاد شغل کنیم.

این مدیر مسئول در ادامه تاکید  کرد ،کمیته اشتغال شهرستان میناب کاربردی شود و عنوان کرد سند اشتغال این شهرستان تهیه شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب:با اشاره به ظرفیت ها ی اشتغال در بخش کشاورزی ،شیلات،صنایع دستی ، و غیره در این شهرستان افزود با پیگری ها صورت گرفته در جهت رونق و احیا مجدد آن گام های اساسی برداشته شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از همکاری  و همراهی بانک کشاورزی استان هرمزگان تشکر و قدردانی نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.