تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393

مراسم تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،طی آیینی با حضور معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان میناب، اعضای شورای اسلامی شهر میناب ومعاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ودیگر مسئولین شهرستانی و استانی درفرهنگسرای شهید بهشتی با اعطای لوح و هدایایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل به عمل آمد .

 

 

‎ معان استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن تقدیرو تشکراز خبرنگاران و اصحاب رسانه  این شهرستان اظهارداشت خبرنگار باید رسانه‌ای را که در آن کار می‌کند، بشناسد و از ظرفیت و کارایی آن آگاه باشد و افزود ماهیت رسانه و توان خبررسانی آن باید برای او روشن باشد.

 

وی ادامه داد اگر از خبرنگاری بپرسند خبری را که تهیه کرده‌ای برای چه رسانه‌ای است؟ (رادیو، تلویزیون، یا مطبوعات) باید پاسخ دقیق او منطبق باشد با شناختی که از هر کدام از رسانه‌ها دارد و افزود هر چه شناخت خبرنگار از رسانه‌ای که در آن کار می‌کند بیشتر باشد، دقیق تر عمل خواهد کرد.

 

 عالی ترین مقام اجرایی شهرستان میناب  با اشاره به اینکه خبرنگار باید تفاوت «خبر» و «رویداد» را بداند و از سیر تحول یک «رویداد» به «خبر» آگاه باشد اظهار داشت اگر از خبرنگاری بپرسند «خبر چیست؟» او باید از جایگاه یک صاحب نظر و یک کارشناس خبر اظهار نظر کند؛ نه اینکه کلمات حفظ شده‌ای را باز گوید با این گمان که خبر را تعریف کرده‌است.

 

وی در ادامه با بیان این مطلب مهارت ارتباطی از دیگر ویژگیهای خبرنگار است خبرنگارباید  توانایی برقرار ارتباط و گفتمان با همه چیز و همه کس و حتی  بچه یکساله وپیرمرد صد ساله داشته یاشد.

معان استاندار هرمزگان ،خبرنگار باید خبرگزاریهای مختلف جهان بویژه غول‌های خبری جهان را بشناسد واین شناخت به نگاه و فکر او وسعت می‌بخشد وترصریح کرد وقتی به راز موفقیت خبرگزاریهای جهان پی برد و دانست که همه چیز در گرو عملکرد درست خبرنگاران آنها بوده‌است، به جایگاه و حساسیت کار خود بیشتر پی می‌برد.

فرماندارویژه شهرستان میناب در ادامه ضمن تشکر از روسای ادارات  این شهرسان خواستار همراهی و همکاری بیش از این  ، این ادارات  با اصحاب رسانه و خبرنگاران شدند و افزود باید بتوانیم ارتباط خوب و صحیح و منطقی داشته باشیم.

پاکدامن با اشاره به نشریه ویژه میناب افزود نتنها نباید متوقف شود بلکه با حمایت هایتان بتوانیم با انتشار اخبار با مردم ارتباط داشته باشیم .

وی  در ادامه سخنان خود در ایین تجلیل از خبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان میناب ضمن تشکر و قدردانی از نشریات استان هرمزگان اذعان داشت: با مطالعه این نشریات متوجه همراهی و همکاری آنها با این شهرستان را مشاهده خواهید کرد.

 وی در پایان با اشاره به این مطلب که مردم ولی نعمتان ما هستند اظهار داشت مردم باید اطلاع داشته باشند که خدمتگزارن آنها چه خدماتی را ارائه می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.