دانشگاه ها و فنی حرفی در استان می توانند نیاز آینده بازار کار مارا تامین کنند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانشگاه ها و فنی حرفی در استان می توانند نیاز آینده بازار کار مارا تامین کنند
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب :دانشگاه ها و فنی حرفی در استان می توانند نیاز آینده بازار کار مارا تامین کنند.

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری شهرستان میناب ، جلسه کمیته امداد امام خمینی (ره) با ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

 

معاون استاندار هرمزگان ضمن تشکر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان اظهار داشت: رویکرد تخصص در  مساله ایجاد اشتغال بسیار اهمیت دارد و از جمله لازم است محتوا و کیفیت نظام آموزشی استان هرمزگان و شهرستان میناب نیز مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد و افزود  تا فارغ التحصیلان در هر زمینه‌ای از دوره آموزشی خود حداکثر تخصص و توانمندی  بر اساس بازار کار استان  وشهرستان را کسب نمایند.

و ادامه داد دانشگاه ها و فنی حرفی در استان می توانند نیاز آینده بازار کار مارا تامین کنند و جوانان مارا به سمت تخصص  هدایت کنند و افزود زیرا بازار ما به سمت تخصصی میرود.

وی در بخش دیگری از سخن خود با اشاره به توسعه سواحل مکران اذعان داشت این سواحل از شهرستان میناب آغاز و تا شهرستان های جنوبی استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد  و افزود برنامه ریزی در جهت تامین  شغل ها ی ،نیاز آینده  این منطقه در دستور کار می باشد .

 

مدیرکل امداد امام خمینی استان هرمزگان از آغاز ساخت 72 خانه بهداشت در هفته دولت در روستاهاي دورافتاده استان با مشارکت کميته امداد، استانداري و دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان خبردادو اظهارداشت 26 خانه بهداشت در شهرستان میناب و46 خانه بهداشت در شهرستانهاي قشم،بندرلنگه، بستک، رودان، بندرخمير، پارسيان، جاسک، حاجي آباد، بندرعباس و سيريک ساخته می شود.

وی در ادامه اظهار داشت احداث اين تعداد خانه بهداشت بر عهده کميته امداد هرمزگان گذاشته شده است و افزود مقرر شده زمين احداث خانه هاي بهداشت ،توسط دانشگاه علوم پزشکي استان در اختيار اين نهاد قرار بگيرد.

موصلی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد 70واحد مسکن در شهرستان میناب برای ایتام در حال ساخت است و افزود در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد .

 

مدیر کمیته امداد شهرستان میناب گفت: در طول ماه مبارک رمضان حامیان خیراندیش و نیکوکار 259 میلیون و 470 هزار ریال به ایتام این نهاد مساعدت کردند.

کاظم صالحی با بیان این مطلب افزود: مبلغ 218 میلیون و 220 هزار ریال از این کمک ها به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

وی از جذب 456 حامی برای ایتام تحت حمایت خبر داد و اظهار داشت: این تعداد حامی با بهره گیری از فضای معنوی این ماه،حمایت 530 یتیم را برعهده گرفتند.

صالحی خاطر نشان کرد: خوشبختانه کمیته امداد در حمایت از خانواده های نیازمند و ایتام طرح های مشارکتی متنوعی را در ماه رمضان اجرا کرد که مردم خیر در اجرای آن حضوری فعال و پرشور داشتند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.