150میلیون ریال اعتبار به نورپردازی قلعه هزاره میناب اختصاص یافت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

150میلیون ریال اعتبار به نورپردازی قلعه هزاره میناب اختصاص یافت
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393

در جریان بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و نماینده میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی در میناب، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،شهردار ،اعضای شواری شهر و اعضای خانه شهریاران میناب از قلعه هزاره میناب ،150میلیون ریال به نوسازی و نورپردازی این مکان تاریخی اختصاص یافت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جریان این بازدید گفت::شهرستان میناب یکی ازقدیمی ترین شهرهای استان از نظر تاریخی ،تجاری و فرهنگی است و این شهرستان را می توان به عنوان یک شهرتاریخی با قدمت چند هزار ساله معرفی کرد.

علیرضا پاکدامن با استناد به گفته کارشناسان اظهار داشت:قدمت شهر میناب به 500سال قبل از میلاد مسیح می رسد و همواره مورد توجه جهانگردان و تجار بوده است و اکنون نیز باید از تخریب آن جلوگیری شود.

وی حفظ ونگهداری ویژه از میراث ماندگار شهر و رونق گردشگری تاریخی شهر میناب را دو هدف تعیین شده برای این شهر اعلام و اضافه کرد:سیاست گذاری های کلی برای رسیدن به این دو هدف خواهد بود.

دراین بازدید مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان،150میلیون ریال اعتبار جهت بازسازی ونورپردازی قلعه هزاره میناب اختصاص داد و شهردار میناب نیز از راه اندازی نگارخانه ای جهت نگهداری عکس های قدیمی وتاریخی در میناب خبرداد.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.