امروز این آسایش و راحتی که در کشور و جود دارد /مدیون شما آزادگان و شهیدان هستیم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

امروز این آسایش و راحتی که در کشور و جود دارد /مدیون شما آزادگان و شهیدان هستیم
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393

 

 

 

 

 

 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:امروز این آسایش و راحتی که در کشور و جود دارد مدیون شما آزادگان و شهیدان هستیم ، که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدای آرمان های نظام و دفاع از میهن خود کردید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جمع آزداگان این شهرستان  ضمن تبریک به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی با اشاره به سخن رهبرمعظم انقلاب اظهار داشت مقام معظم رهبری تعبیر بسیار زیبایی را در خصوص شما نقل فرموده اند ایشان خطاب به آزادگان فرمودند دوران اسارت، کوتاه شده قرن هایی است که انسان های بااستعداد را تبدیل به الماس های درخشان کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت یکی از وظایفی که شما آزادگان  در قبال نسل امروز دارید بیان واقعیات دوران جنگ برای ایجاد یک تصویر ذهنی از آن دوران برای این جوانان است و افزود  این خاطرات باید ماندگار بماند.

پاکدامن ادامه داد اگر امروز این آسایش و راحتی در کشور و جود دارد مدیون شما آزادگان و شهیدان هستیم ، که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدای آرمان های نظام و دفاع از میهن خود کردید.

وی در ادامه با توجه به سخنان مقام معظم رهبریاظهار داشت دنیا در حال  عبور  از یک گذرگاه و رسیدن به وضع جدید و ماجراهای جدید است وافزود برای اینکه  راهمان را گم نکنیم زندگی شما آزادگان می تواند  برای این جامعه ستاره راهنما باشد.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تبریک به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان تمام هستی خود را در طبق اخلاص برای این ملت گذاشتند

دستگزین اظهار داشت: جنگ ایران با عراق یک جنگ نابرابر و طولانی نسبت به  جنگ های جهانی در کل دنیا بود، جنگی که هشت سال با وجود حمایت های دولت های غربی و استکبار از دولت صدام برعلیه ما شروع شد،ولی با وجود این همه تجهیزات و امکانات فراوان این فرزندان پاک ایران اسلامی بودند که پیروز این میدان شدند

وی تعداد آزادگان استان هرمزگان را ۳۴۷ نفر نام برد که تعداد ۴۰ نفر از این عزیزان به درجه شهادت نایل شده اند، که ۱۰نفر از این شهدا در شهرستان میناب هستند

شایان ذکر است تعداد آزاده های شهرستان میناب در طول هشت سال دفاع مقدس 76 نفراست.

گفتنی است در این مراسم هدایایی به رسم یادبود  به آزادگان گرانقدر شهرستان میناب تقدیم شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.