مردم باید حق انتخاب داشته باشند وبتواند از انواع نان استفاده کنند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مردم باید حق انتخاب داشته باشند وبتواند از انواع نان استفاده کنند
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393

جلسه بررسی وضعیت آرد و نان شهرستان میناب برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب به منظور بررسی وضعیت آرد و نان در این شهرستان  جلسه ای  به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و  با حضور نور مندی پور کارشناس شرکت غله و خدمات  بازرگانی منطقه 6 و تعدادی از مسئولین مربوطه در محل فرماندارای ویژه این شهرستان برگزار گردید .

معاون استاندار هرمزگان در این جلسه  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شرکت غله و خدمات  بازرگانی منطقه 6 اظهار داشت :بر اساس ضرایب افزایش جمعیتی  در فصل هایی از سال  و با توجه به کشت و برداشت محصولات زراعی و باغی و حضور کارگران فصلی از جای جای استان برای کار درشهرستان میناب  که با افزاش  مصرف نان در این شهرستان همراه است خواستار افزایش سهمیه آرد در نظر گرفته در این فصول از سال شدند.

پاکدامن در این جلسه ضمن تاکید بر کیفیت نان و بهداشت نانوایان تصریح کرد : افزایش کیفیت نان  و بهداشت  نانوایان برای خدمات بهتر و مطلوبتر برای شهروندان این شهرستان در دستور کار باشد  ولازم است همه در این زمینه سعی و تلاش نمائیم .

 وی در ادامه با اشاره به ایجاد ظرفیت اشتغال در شهرستان افزود ما باید شرایط برای ایجاد نانوایی جدید وپخت انواع نان را فراهم کنیم و مردم باید حق انتخاب داشته باشند وبتواند از انواع نان استفاده کنند .

شایان ذکر است 172 نانوایی در شهرستان میناب و جود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.