وظیفه کارگزاران و مدیران در این دولت خطیر و سنگین است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

وظیفه کارگزاران و مدیران در این دولت خطیر و سنگین است
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393

علیرضا پاکدامن در بنجمین نشست شورای اداری میناب  با اشاره به 24 مردادماه و سالروز آغاز به کار دولت یازدهم اظهار داشت: با توجه به شعار دولت  تدبیر و امید وظیفه کارگزاران و مدیران در این دولت خطیر و سنگین است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،معاون استاندر و فرماندار ویژه شهرستان میناب  بااشاره به نام گذاری امسال  از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی یعنی اینکه هیچ سدی نتواند جلوی رسیدن به هدفمان را بگیرد.

پاکدامن با تقدیر از وزیر امور خارجه در حمایت از مواضع جمهوری اسلامی ایران گفت: افرادی که در تیم مذاکره کننده هستند افرادی با درایت و کاردان هستند و ما باید به آنها اعتماد کنیم

فرماندار ویژه میناب همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تبریک آغاز هفته دولت ،از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو عنصر و چهره موثر در خدمت بی‌منت به مردم نام برد.

وی از سفر استاندارهرمزگان به شهرستان میناب خبر داد و افزود: ما باید میزبان شایسته ای باشیم  و تاکید کرد تمام دستگاه ها، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا پروژه هایی را که آماده و رو به اتمام هستند را هر چه سریعتر به پایان رسانده و به عنوان هدیه هفته دولت به مردم شریف شهرستان میناب تقدیم نمایند

رئیس شورای اداری در ادامه با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌های ناقص با سیاست‌های دولت تدبیر و امید همخوانی ندارد، افزود: در شهرستان میناب هیچ  پروژه‌ی نیمه تمامی افتتاح نمی شود.

وی در ادامه صحبت های خود نقش روابط عمومی ها را در ادارات و جامعه مهم دانست و گفت: روابط عمومی ها چشم وگوش سازمان هستند

 وی در ادامه به اهمیت و جایگاه  روابط عمومی‌ها در جامعه پرداخت و گفت: اگر نقش واقعی روابط عمومی در ادارات  نادیده گرفته شود یعنی این که ارزش‌های آن دستگاه مورد بی توجهی قرار گرفته است

پاکدامن ادامه داد روابط عمومی ها باداشتن فن ارتباطی قوی وتخصص کافی می توانند تعامل مطلوب وسازنده ای با مردم ،کارکنان اداره ها ومدیران دستگاه ها اجرایی داشته باشند

وی همچنین ارتباط مناسب را با نشریات و خبرگزاری ها، از وظایف روابط عمومی های ادارات دانست و افزود در اطلاع رسانی ،تمامی دستگاها ملزم  و موظف به همکاری با رسانه های خبری هستند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب  در ادامه با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی مکران ازتمام روسای  ادارات ، اعضای شورا اسلامی شهر و روستا و بخشداران  وغیره خواست نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه  بصورت مکتوب به فرمانداری ارسال نمایند.

رئیس شورای اداری میناب در ادامه به آغاز طرح ملی سرشماری کشاورزی از ابتدای شهریورماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اداری در میناب موظف هستند با عوامل این طرح همکاری کنند.

پاکدامن افزود: شهرستان میناب از نظر کشاورزی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و در این طرح باید حساسیت و دقت لازم و به نحو شایسته‌ای صورت گیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.