آغاز هفته دولت در هرمزگان از شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آغاز هفته دولت در هرمزگان از شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393

 هفته دولت در هرمزگان از شهرستان میناب آغاز می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب :معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن تبریک هفته دولت  و روز کارمنددر  نشستی که با هدف تشریح برنامه‌های هفته دولت در جمع خبرنگاران  گفت :هفته دولت در استان هرمزگان با حضور استاندار در شهرستان میناب از این شهرستان آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی است افزود از خود گذشتگی های این  دلیرمردانی بود که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

پاکدامن هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت به‌عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی  عنوان کرد و اظهارداشت بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است،  تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده باشند.

وی در ادامه گفت:مدیران شهرستان باید در راستای تحقق شعار امسال، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف وبرای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هفته دولت 62 پروژه عمرانی  در بخش‌های راه و شهرسازی، ورزشی،برق ، طرح‌های هادی روستایی، عمران شهری، نوسازی مدارس و دهیاری‌  ها وغیره  با هزینه 787 میلیارد و 901 میلیون ریال در میناب  به بهره‌برداری می‌رسد و مهمترین پروژه ها استخر سر پوشیده شنا، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و ساخت مخزن یک هزار مترمکعبی، پست برق موقت و غیره در این شهرستان عنوان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.