دیدار کارکنان دانشگاه پیام نورمرکزمیناب با معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دیدار کارکنان دانشگاه پیام نورمرکزمیناب با معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393

کارکنان دانشگاه پیام نورمرکزمیناب به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه پیام نور با معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان میناب دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان  میناب ضمن تبریک بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه پیام نور در جمع کارکنان دانشگاه پیام نورمرکزمیناب گفت : بنده دانش آموخته دانشگاه پیام نور هستم  وکاملا با نظام آموزشی این دانشگاه آشنا هستم.

وی اضافه کرد دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور به دلیل سیستم آموزشی و برگزاری امتحانات بصورت یکپارچه در سراسر کشور از توانمندیهای ویژه و منحصربفردی برخوردار هستند و افزود این جای تبریک و تقدیر از مسئولان این دانشگاه را دارد.

 پاکدامن در ادامه سخنان خود اظهار داشت دانشگاهها باید افرادی را تربیت کنند تا بتوانند کارهای بزرگ و ارزنده ای را درسطح کشور و در دنیا انجام دهند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان  ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه پیام نورمرکز میناب خواستار فراهم کردن زمینه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نورمرکزمیناب شدو  افزود باید  تلاش در جهت تقویت خلاقیت  و سوق دادن دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه به سمت انجام ایده های خلاقانه و نو در جامعه  باشد.

وی با اشاره به فعال کردن انجمنها و تشکلهای دانشجویی  در این دانشگاه خواستار مشارکت بیشتر دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در پرداختن به مسائل و مشکلات شهرستان  میناب شدند.

معاون استاندار هرمزگان در  ادامه اظهار داشت : فعال کردن انجمن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور به منظور ایجاد فرصتهای شغلی باید در دستور کار باشد و افزود مقالات علمی توسط اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه پیام نور میناب در نشریات و همایشهای معتبر ملی و بین المللی ارائه شود.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب  در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای پژو هشی ،آموزشی ، فرهنگی و عمرانی گفت: هم اکنون دانشگاه پیام نور در سطح کشور دارای حدود 500 مرکز و و احد است که بالغ بر یک میلیون وصدهزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

مهدی مصلحی اضافه کرد، دانشگاه پیام نورمرکز میناب نیز در سال 1378 با یک رشته تحصیلی راه اندازی شد و هم اکنون بیش از 2000 دانشجو در 22 رشته تحصیلی در آن مشغول به تحصیل هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.