امضای تفاهم نامه واگذاری زمین برای ساخت بازارچه صنایع دستی در میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

امضای تفاهم نامه واگذاری زمین برای ساخت بازارچه صنایع دستی در میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393

 

 

 

 

 

تفاهم نامه واگذاری زمین برای ساخت بازارچه صنایع دستی در میناب امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فرماندار ویژه شهرستان میناب:با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان ، شهردارو رئیس شورای شهرمیناب ورئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب تفاهم نامه واگذاری زمین بین شهرداری و کمیته  امداد امام خمینی (ره)برای ساخت بازارچه صنایع دستی در میناب امضا شد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهار داشت: این تفاهمنامه با هدف توسعه و تحکیم همکاری در راستای رفع کاهش محرومیت و فقر، ایجاد روحیه کار و تلاش و خود اتکایی اقشار آسیب‌پذیر با کمیته امداد امام خمینی منعقد شده است

پاکدامن با اشاره به ساخت بازارچه صنایع دستی در میناب تصریح کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در میناب، رونق بخشیدن به امر صنایع دستی و جذب گردشگران و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش است

وی در بخش دیگری از سخنان  خود گفت تمام غرفه ها باید صرفا برای فروش و تولید صنایع دستی باشد و افزود 90درصد غرفه ها باید صنایع دستی استان ارائه دهند و ده درصد آن به صنایع دستی کل کشور اختصاص یابد.

معاون استاندار هرمزگان  با اشاره به اینکه نباید  صنایع دستی به فراموشی سپرده شود اظهارداشت با بهره برداری از  این بازارچه در آینده نزدیک  نه تنها روز پنج شنبه  بلکه در تمام روز های هفته صنایع دستی به فرورش می رسد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی میناب  اظها رداشت: این بازارچه  مکانی برای آموزش و تولید و فرورش صنایع دستی این شهرستان خواهد بود  و افزود این پروژه با هدف ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانواده  تحت پوشش کمیته امداد و ساماندهی دستفروشان است.

وی  اذعان داشت :بازارچه صنایع دستی  درزمینی  به مساحت بیش از سه هزار متر مربع  ساخته می شود و افزود هزینه ساخت فاز اول آن 15 میلیارد ریال  است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.