دفاع مقدس خود اتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل های آینده به ارمغان آورد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دفاع مقدس خود اتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل های آینده به ارمغان آورد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب:دفاع مقدس خود اتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل های آینده به ارمغان آورد که امروز ملت بزرگ ایران ثمره آن را در عرصه های مختلف علمی تجربه می نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان  میناب ،معاون استاندار و  فرماندار ویژه شهرستان  میناب ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس در آئین ویژه نخستین روز از هفته دفاع مقدس در میناب در جمع مردم این شهرستانافزود  شهیدان حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس ،با صلابت اراده و نور ایمان ،رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقابود

 

معاون استاندار هرمزگان  در ادمه با اشاره به سخن مقام  معظم رهبری گفت: حماسه ملت ایران در دفاع مقدس نمایشگر قله ظرفیت انسانی مردم  این سرزمین خدایی است

پاکدامن با بیان اینکه 31 شهریور ماه یادآور سرخ ترین لحظه ها و سر سبزترین فداکاریهای فرزندان این انقلاب است  افزود بی تردید دوران دفاع مقدس ،پایه های استوار نظام جمهوری اسلامی را مستحکم تر نمود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه اظهار داشت: دفاع مقدس خود اتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل های آینده به ارمغان آورد که امروز ملت بزرگ ایران ثمره آن را در عرصه های مختلف علمی تجربه می نمایند.

وی   با بیان اینکه بی شک  بزرگ ترین دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است افزود همواره این روحیه خودباوری برمردم ایران حاکم است.

نماینده  عالی دولت در شهرستان میناب در بخشی دیگر از سخنان خود  با اشاره به اینکه هرچند انقلاب بی نظیر اسلامی طرح نوینی را در عرصه معادلات بین المللی  رقم زد اذعان داشت اما اگر 8 سال دفع مقدس نبود،ریشه این انقلاب تا این اندازه مستحکم نمی شد.

پاکدامن  ادامه داد حال وظیفه ماست که با این همه عشق و ایثار و مقاومت، با شهدا و امام شهیدان و رهبر عظیم الشان خود در سالروز بزرگداشت دفاع مقدس تجدید میثاق نموده و در جهت حفظ آرمان های بلند شهدا و ارزش های الهی   گام برداریم  و افزود باید نسل جدید انقلاب را باتفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا نموده تا مسیر انقلاب  اسلامی را برای رسیدن به منزل مقصود هموار نماییم.

شایان ذکر است در این آئین رژه نیروهای مسلح و همیشه در صحنه میناب همزمان با سراسر کشور برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.