جلسه شواری راهبردی توسعه شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه شواری راهبردی توسعه شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393

جلسه شواری راهبردی توسعه شهرستان میناب برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در نشست شورای راهبردی توسعه شهرستان میناب در جمع اعضای این شورا با بیان اینکه کار این  شورا سیاسی و حزبی و غیره نیست و هدف توسعه  این شهرستان است اظهار داشت برنامه ها باید به دور از افراط و تفریط باشد.

معاون استاندار هرمزگان در بخشی دیگری از سخنان خود شفاف سازی همه امور برای آگاهی مردم باید در دستور کار باشد.

پاکدامن در ادامه با اشاره به برنامه ریزی ها این  شورا که باید در جهت توسعه شهرستان باشد افزود مسائل اصلی و محوری در امر توسعه نباید فراموش شود.

وی ادامه داد برنامه ریزی های باید هدفمند باشد و  تاکید کرد کارها باید پایش و ارزیابی شود  وافزود تا اگر مسیر اشتباه است اصلاح شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به استفاده از ظرفیت بالای نخبگان  استان هرمزگان گفت: باید برای توسعه شتابان شهرستان میناب از نظرات  و تجربه آنها بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اندیشمندان صاحب سرمایه  در کشور و استان اظهار داشت باید از  فکر اقتصادی و همچنین  از سرمایه آنها در جهت رشد اقتصادی شهرستان میناب اسفاده کنیم.

پاکدامن در پایان  با اشاره به استفاده از تجربیات فرمانداران اسبق شهرستان میناب گفت :به زودی همایش فرمانداراین شهرستان برگزار می شود و از نکته نظرات و تجربیات آنها در جهت توسعه  و آبادانی هر چه بهتر میناب استفاده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.