برگزاری جلسه کانون های مساجد شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری جلسه کانون های مساجد شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1393

جلسه کانون های مساجد شهرستان میناب برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در نشست کانون های فرهنگی مساجد که با حضور آل محمد معاون اداری مالی و امور استانهای ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  در محل فرماندار شهرستان میناب در حال برگزاری بود اظهار داشت در سه ماه گذشته  ازنظرتعداد کانون های مساجد در شهرستان  45 درصد رشد  داشته است .

معاون استاندار هرمزگان درادامه با اشاره به رشد کانون های مساجد در شش ماه پایانی سال افزود ان  شاء الله با کمک بخشداران ، دهیاران وشوراهای اسلامی شهر وروستا بتوانیم این کانون هارا به رشدی مطلوب تر برسانیم. وی آمار این کانونها را در اپتدای سال104 و در حال حاضر 185 کانون اعلام کرد.

پاکدامن در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به اطلاع رسانی به موقع افزود فعالیت های  فرهنگی در شهرستان میناب نه تنها بایدبه اطلاع مردم این شهرستان بلکه باید به اطلاع عموم مردم استان و کشور برسد .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  با اشاره به همکاری ادارات شهرستان در جهت ایجاد و شکوفایی هر چه بیشتر کانون های مساجد اظهار داشت  اوقاف و امورخیریه ، تبلیغات اسلامی ، فرهنگ وارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش و  شهرداری ودیگر ادارت شهرستان باید در این زمینه گام های سازنده و عملی بردارند.

پاکدامن در پایان خطاب به همه مسئولان شهرستانی و استانی گفت :اگر می خواهیم فرهنگ رشد کند و جوانانمان از آسیب های اجتماعی به دور باشند باید کانون های مساجد را فعال کنیم.

معاون اداری مالی و امور استانهای ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور باشاره به فعالیت های فرهنگی اظهار داشت نتیجه کار های فرهنگی را ما باید در زندگی مردم مشاهده نمائیم.

آل محمد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مجوز ساخت مساجد افزود باید درزمان صدور مجوز پیوست فرهنگی آن لحاظ شود

 وی  در پایان اذعان داشت  به لحاظ  ویژه بودن شهرستان میناب در استان  هرمزگان، نگاه و تلاش ما در این امر خطیر برای این شهرستان، ویژه خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.