راه‌اندازی نمایندگی‌های آب و فاضلاب روستایی در بخش ها

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

راه‌اندازی نمایندگی‌های آب و فاضلاب روستایی در بخش ها
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 21 آذر 1393

راه‌اندازی نمایندگی‌های آب و فاضلاب روستایی در بخش ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:راه‌اندازی نمایندگی‌های آب و فاضلاب روستایی در بخش ها لازم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،فرماندار ویژه شهرستان میناب در این بازدید با بیان اینکه منطقه مشکل منابع آبی ندارد٬ گفت: در حال حاضر در هیچ‌کدام از بخش‌های شهرستان آب و فاضلاب روستایی نمایندگی ندارد و مردم در روستاها مجبورند برای دریافت خدمات به مرکز شهرستان و اداره آب روستایی شهرستان مراجعه کنند.

علیرضا پاکدامن با بیان اینکه راه‌اندازی این نمایندگی‌های لازم و ضروری است، بیان داشت: آب و فاضلاب روستایی در برابر این تقاضا که بارها مطرح شده است این را بیان می‌کنند که مشکل نیرو چارت دارد.

وی ادامه داد: فرسودگی شبکه‌های موجود سبب هدر رفت بالای آب و کاهش افت فشار شده است که مجموع مشکلات مرتبط با فرسودگی شبکه‌ها و تاسیسات و ابنیه مرتبط با توزیع آب می‌تواند سلامت مردم را نیز با خطر روبرو کند.

شایان ذکر است :دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در جریان بازدید از روستاهای بخش هشتبندی در شهرستان میناب که به همراه معاونان استانداری و تعدادی از مدیران کل استان صورت گرفت از نزدیک وضعیت آبرسانی در روستاهای این منطقه مورد بررسی قرار داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.