قدردانی از کسبه و بازاریان شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قدردانی از کسبه و بازاریان شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393

قدردانی از کسبه و بازاریان شهرستان میناب

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب  از کسبه و بازاریان شهرستان میناب قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به نقش کسبه و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی در جمع اصناف این شهرستان گفت: کسبه در مسائل اجتماعی ، سیاسی  و اقتصادی قبل و بعد از انقلاب حضور گسترده و موفق داشته اند .

وی ضمن قدردانی از کسبه و بازاریان شهرستان میناب به پاس خدمات ارائه شده به مردم این شهرستان گفت: حال زمان آن فرا رسیده است که از تمام پتانسیل های شهرستان و با توجه به تجارب خود در جهت شکوفایی اقتصاد این شهرستان گام های مثبتی بردارید  .

معاون استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود در این نشست گفت:با بررسی نقاط قوت و ضعف در گذشته و حال ارائه و پیشنهاد راهکارهای توسعه بخش اقتصادی شهرستان میناب، باید روند توسعه این بخش را شتابان کنیم.

وی ضمن تشکر از اصناف شهرستان میناب اظهار داشت : کسب رتبه های برتر در بین 370 اتاق اصناف و 8800اتحادیه کارگران در کل کشور نشان از تلاش مضاعف است زیرا این رتبه زمانی به دست آمده است که دیگر اصناف کل کشور نیز از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنند.

پاکدامن  دربخش دیگری ازسخنان خود تبلیغات و اطلاع رسانی را در رونق اقتصادی شهرستان امر مهم برشمرد وافزود: با توجه به نزدیک شدن به نوروز و مسافرت مردم به استان هرمزگان ما باید حداکثر بهره برداری را از این فرصت ببریم.

وی در ادامه گفت:باید تدابیری اندیشیده شود که بازار قدیم و پنج شنبه بازار و صنایع دستی و آثار تاریخی و سایر اماکن دیدنی شهرستان میناب به تمام ایران و دنیا معرفی شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشار به ایجاد  اشتغال  گفت:باید تلاش کنیم تجار شهرستان میناب به جای فروش محصولات تولیدی دیگران به تولید آن   وسپس فروش  در شهرستان میناب  و دیگر استان ها بپردازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.